HTML

PR Cikkek

Összeszedjük a legjobb PR cikk oldalakat, ahol ingyenes cikk beküldési lehetőség van

Ingyenes pr cikk beküldési lehetőségek és seo tudástár

2013.10.22. 15:02 pr-cikkek

Problémák a PR cikkekkel

A PR cikkek alapvetően olyan írások, amik valamilyen médiában jelennek meg egy cégről vagy vállalkozásról. Ilyenkor nem konkrétan egy termék, vagy szolgáltatás eladása a cél, mert akkor az már a reklám kategóriába esne. Eredetileg azért születtek ezek a cikkek, hogy a javítsák egy cég közönségkapcsolatait (Public Relations), azaz, hogy a köztudatban is belekerüljön a nevünk.

Az internet és a honlapok világában viszont már kicsit eltolódott a valódi jelentés. Sokan csak azért írnak PC cikket, hogy elhelyezhessen benne egy linket, és így a keresőmotorok értékesnek gondolják a linkelt oldalt. Tehát a legfőbb cél manapság sokszor csak a keresőoptimalizálás. Ezzel azonban érdemes vigyázni.

További fontos infók a cikkben!

Az már tudjuk, hogy a likkatalógusok, és linkgyűjtemények egyre kisebb szerepet kapnak a keresőoptimalizálásban, mivel a keresőmotorok már a legtöbbször tudják, hogy az innen mutató linkek nem közvetítenek valódi értéket. Ezek tudatában sokan a cikkgyűjteményekkel helyettesítik a katalógusokat, ami egy darabig működik is, de ez sem jelent hosszútávon jó megoldást.

Mi a probléma? Legfőképpen az, hogy ezek az úgynevezett PR cikkek nagyrészt abból állnak, hogy összedobunk valami szöveget az oldalunk témájáról, és teletűzdeljük kulcsszavas linkekkel. A legújabb algoritmusfrissítésekkel azonban már ezt is felismerik a keresőmotorok, és így a nagy számú ilyen cikk büntetéshez vezethet. A kulcsszavas linkeken kívül a másik probléma ezekkel a cikkekkel, hogy nem igazán kapcsolódnak a cikkgyűjtemény domain-jának a fő témájához, és ha ez nagy számban fordul elő, akkor ez szintén feltűnik a keresőmotoroknak. Így végül könnyen azonosíthatóvá vállnak azok az oldalak, amiknek egyetlen célja más oldalak erősítése.

Összefoglalva: ha egy cikkgyűjteményben szinte minden cikk tartalmaz linkeket, és ezek a linkek főleg kulcsszavasok, valamint az oldalnak nincs egy egységes témaköre, amihez kapcsolódnak a rajta található cikkek, akkor jó eséllyel értéktelenné válnak az innen mutató linkek, vagy legalábbis csökken az értékük.

Mi a teendő? 

  • Ha írunk is PR cikket, ne csak ezen alapuljon a linképítésünk.
  • Csak kis számban használjuk kulcsszavas linkeket, mivel ez természetellenes.
  • Az olyan oldalakat részesítsük előnyben, aminek a fő témája kapcsolódik a saját oldalunk témájához.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pr-cikkek.blog.hu/api/trackback/id/tr845591459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása