HTML

PR Cikkek

Összeszedjük a legjobb PR cikk oldalakat, ahol ingyenes cikk beküldési lehetőség van

Ingyenes pr cikk beküldési lehetőségek és seo tudástár

2015.03.06. 19:00 Yatour

A PR-cikkekről röviden

Címkék: premium cikkek

pr_cikkek.jpgAz interneten szörfözgetve egyre többször találkozhatunk azzal a kifejezéssel, hogy PR-cikk. De sokan nem tudják, hogy valójában mit is takar ez a kifejezés. Nos, most megpróbálom röviden összefoglalni, hogy mi is a lényege egy ilyen cikknek. Ha nagyon egyszerűen szeretnék fogalmazni, akkor azt kell mondjam, hogy a PR-cikk tulajdonképpen nem más, mint egy reklámszöveg. Egy olyan reklámszöveg, aminek a feladata, hogy felkeltse az érdeklődők figyelmét egy bizonyos cég, termék vagy szolgáltatás iránt. Maga a PR (public relation) kifejezés is arra utal, hogy kapcsolatot tartani a nyilvánossággal, a vásárlóközönséggel. Minden nagyobb cégnél szükség van PR szakemberekre, akiknek az a feladatuk, hogy egy jó viszonyt alakítsanak ki a cég és a vásárlók között. Ők felelnek tulajdonképpen a kölcsönös bizalom kialakításáért, a médiában való megjelenésekért és cég jó hírnevét védik, népszerűsítik. A PR-cikkek lényege, hogy főleg a különböző internetes fórumokon, blogokon és közösségi oldalakon keresztül, megismertessék a cégeket a potenciális fogyasztókkal, hirdessék a cég jó hírét. Ahhoz tehát, hogy egy jó PR-cikket meg tudjunk írni nem elég csupán kreatívnak lenni. Ismernünk kell a cég által forgalmazott termékeket, szolgáltatásokat, valamint nem árt egy kis marketinges gyakorlat sem.

A cikk elején mindenképpen össze kell foglalni néhány gondolat erejéig, hogy pontosan miről is fog szólni a cikk, mert nem biztos, hogy mindenkinek van türelme végigolvasni egy hosszabb irományt. De nyílván szívesebben végigolvassa, ha már az elején sikerül felkelteni az érdeklődést. Az első részben mindenképp szerencsés beírni azt is, ha az adott cég valamilyen díjat nyert a tevékenységéért, vagy ha valami különleges szolgáltatást nyújt az ügyfelek számára, hiszen ezek a dolgok pozitívan befolyásolják az olvasókat és arra ösztönzi őket, hogy továbbolvassák a cikket. Egy jó PR-cikk nagyon sok pénzt hozhat egy cégnek, ezért hajlandóak nagyon sok pénzt áldozni arra, hogy jó cikkeket írassanak. Ami még nagyon fontos, sőt, talán a legfontosabb az a PR-cikk címe. Hogy miért hagytam mégis a legvégére, ha annyira fontos? Nos, saját tapasztalatból mondom, ha valamit írunk, legyen az egy cikk, egy blog bejegyzés, vagy akár egy szépirodalmi alkotás, a címet érdemes a végére hagyni. Amikor a cikk már készen van, akkor találjuk ki a címet. A címnél nagyon fontos, hogy figyelemfelkeltő és érdekes legyen, mert különben bele sem kezdenek az olvasók a cikkbe. Egy ötletes cím tehát már fél sikert jelent. Hogy ezen kívül mire jó még egy PR-cikk, arról majd legközelebb írok.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pr-cikkek.blog.hu/api/trackback/id/tr917269709
süti beállítások módosítása