HTML

PR Cikkek

Összeszedjük a legjobb PR cikk oldalakat, ahol ingyenes cikk beküldési lehetőség van

Ingyenes pr cikk beküldési lehetőségek és seo tudástár

2015.05.03. 14:57 Yatour

A reklámok szerepe az értékesítésben

Címkék: reklám

reklamok.jpgSokan, amikor eldöntik, hogy céget alapítanak nem is sejtik, hogy milyen nagy fába vágják a fejszéjüket. Ez ugyanis nem olyan egyszerű dolog. A létrehozás az még nem is olyan körülményes, inkább a működtetése igényel némi szakértelmet. Nem elég ugyanis előállítani egy terméket, vagy biztosítani valamilyen szolgáltatást. Azt el is kell adni! Itt kezdődnek a problémák. A nagyobb cégek ezt úgy oldják meg, hogy a munkacsoportok között felosztják a munkafolyamatokat. Vannak olyanok, akik kizárólag a termelésért felelősek és vannak, akik az értékesítésért. Sőt, az értékesítésen belül is több feladat van. Először is meg kell keresni a célcsoportot. Azokat a vásárlókat, akiket érdekel a cég által gyártott termék vagy a szolgáltatás, amit nyújtani tudnak. Ez sokszor igen hosszú folyamat és ezt a piackutatók végzik. Ha megvan a célcsoport, akkor következik a kommunikációért felelős munkacsoport feladat. Ugyanis a célcsoportot meg is kell szólítani.

izomautok.gif

Fel kell hívni a figyelmüket a termékre vagy szolgáltatásra és el kell magyarázni, hogy miért éri meg nekik ezt a céget választani. Ezt főleg a reklámok segítségével érik ér. Az értékesítésért felelős osztály feladata olyan reklámokat tervezni, amelyek felkeltik a vásárlók érdeklődését az adott termékek iránt. Ebben a dologban hatalmas segítséget nyújt a különböző médiafelület. A legnépszerűbbek a televíziós reklámok, hiszen ezáltal jut el a legtöbb emberhez az információ. A nagyobb cégek hatalmas pénzeket költenek reklámokra, de hamar meg is térül a befektetésük, mert igen sok vásárlót vonzanak ezek a kisfilmek. Szintén hatásos az egyre divatosabb internetes reklám is, mivel egyre többen használják a világhálót nap mint nap. PR cikkek a legnépszerűbb internetes reklámok közé tartoznak, hiszen viszonylag olcsók és remek hatásfokkal rendelkeznek. Nincs szükség drága grafikák és animációk készítésre, csupán egy jó reklámszöveget kell írni és azt el kell juttatni a lehető legtöbb felhasználóhoz. Az eladást nehezíti, ha több cég is gyárt hasonló termékeket egy adott szektorban, mivel az versenyhelyzetet termet és aki maximalizálni szeretné az eladásokat, az valamilyen ötletes módon túl kell tegyen a versenytársakon. Erre kiváló lehetőség a különböző akciók kínálata, valamint a jobb minőségű termékek gyártása. A termékek csomagolása is mérvadó lehet sok esetben. Ezek megtervezése is külön szakembereket igényel. Egy szép csomagolás felkelti az emberek figyelmét és vásárlásra is ösztönöz. Láthatjuk tehát, hogy a termékek eladásában mekkora szerepe van a jó reklámnak. Ezek megszervezése azonban komoly szakmai felkészülést igényel.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pr-cikkek.blog.hu/api/trackback/id/tr727473000
süti beállítások módosítása