HTML

PR Cikkek

Összeszedjük a legjobb PR cikk oldalakat, ahol ingyenes cikk beküldési lehetőség van

Ingyenes pr cikk beküldési lehetőségek és seo tudástár

2015.08.30. 21:26 Yatour

Milyen módszerekkel népszerűsítsük a termékeinket?

Címkék: hírek reklám pénzügyek

termek_nepszerusites.jpgLegyártani a terméket vagy kitalálni a szolgáltatásokat az egy dolog. A munka oroszlánrésze ott kezdődik, amikor ezt megpróbáljuk értékesíteni. Ehhez már különböző marketingismeretekre és tapasztalatra van szükségünk. Addig nem érdemes belefogni a termék legyártásába, amíg nem végeztünk el egy piackutatást. Ennek a célja, hogy felmérjük, szükséges az általunk biztosított termék/szolgáltatás. Ilyenkor érdemes arra is figyelni, hogy ki a célcsoport, idős, fiatal, férfi vagy nő.

Erre azért van szükség, mert később könnyebb lesz megszólítani őket és akár lehet valami specialitással is készülni, ami jobban felkelti az adott célcsoport figyelmét. Például, ha a fiatalabb korosztálynak szólnak a termékek, akkor a reklámozása történhet az interneten keresztül, használva a közösségi oldalak előnyeit.

Azonban, ha az idősebb korosztályt célozzuk meg a termékeinkkel, akkor valószínűleg érdemesebb más megszólítási módot választani, hiszen ők kevésbé használják a közösségi médiát. Ezért elengedhetetlenül fontos, hogy már a kezdetekkor tisztában legyünk azzal, kiknek szólnak majd az eladásra kínált termékeink/szolgáltatásaink. Ha megtörtént a piackutatás és úgy tapasztaltuk, hogy van igény az általunk biztosított árura, akkor érdemes nekikezdeni a gyártásnak.

Ezzel egy időben azonban el kell kezdeni a vevőközönség megszólítását is. Erre több lehetőség is van. A már említett közösségi oldalakon kívül, egyre népszerűbbek a PR cikkek is. Ez az interneten terjedő reklám. Nem más ez tulajdonképpen, mint rövid és lényegretörő termékleírás, bár nem pontosan csak zt jelenti. Ugyanis nem szükséges csupán a száraz tényekre fókuszálni, lehet csempészni bele egy kis humort vagy bármit, amivel felkelthetjük a vásárlók érdeklődését a termék/szolgáltatás iránt.

Egy PR cikk nem kell hosszú legyen. Az olvasó egy idő után megunja és nem olvassa tovább. Inkább az a lényege, hogy felfigyeljen a reklámozott termékre és utánanézzen annak. Persze reklámozni más csatornákon is lehet. A legnépszerűbbek a televíziós reklámok, viszont ezek a legdrágábbak is egyben. Az internetes reklámoknak az a nagy előnye, hogy már igen alacsony áron elérhetőek és sok emberhez eljutnak. Ezen kívül, érdemes az óriásplakátokra is időt szánni.

Ezek mindenütt jelen vannak, így nehéz elkerülni őket. Mindenki szembe találja magát egy-egy óriásplakáttal az iskolába vagy munkába menet. A reklámokon kívül, más módszerekkel is lehet népszerűsíteni egy terméket. Például úgy, hogy akciós áron kínáljuk a portékát vagy különböző nyereményjátékokkal hívjuk fel rá a figyelmet.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pr-cikkek.blog.hu/api/trackback/id/tr307814818
süti beállítások módosítása