HTML

PR Cikkek

Összeszedjük a legjobb PR cikk oldalakat, ahol ingyenes cikk beküldési lehetőség van

Ingyenes pr cikk beküldési lehetőségek és seo tudástár

2015.10.15. 11:29 Yatour

Milyen változásokat hozott az internet az üzleti életbe?

Címkék: marketing internet információ

internet_szerepe_az_uzleti_eletben.jpgA huszonegyedik század technológiai újításainak köszönhetően, mind az üzleti kommunikáció, mint a PR tevékenységek nagy változásokon mentek át. Ma már az internet az elsőszámú eszköze az üzleti kapcsolatok és a reklámok bonyolításának. Néhány évvel ezelőtt még a televíziós reklámok voltak a legnépszerűbbek, hiszen ezzel a módszerrel lehetett elérni a legtöbb embert. Igaz, hogy a televíziós reklámok igen drágák, de megérték a befektetést, mivel hamar megtérült az ára. Ha még messzebb megyünk vissza az időben, akkor azt figyelhetjük meg, hogy néhány évtizeddel ezelőtt, az óriásplakátok biztosították a cégeknek a legfőbb reklámfelületeket. Persze más ötletes módszerekhez is folyamodtak a nagyobb cégek. Népszerűek voltak többek között a kártyanaptárak hátoldalán és a gyufásdobozokon elhelyezett reklámszövegek és ábrák is. Jelenleg a csúcstechnológiát az internetes reklámok jelentik. Ennek is több formája van. A legismertebbek a Google AdSense és AdWords hirdetések, amelyekkel szinte minden megnyitott weboldalon szembe találkozhatunk. Ezek a felugró ablakocskák általában az adott weboldal témájával kapcsolatos eszközöket, szolgáltatásokat reklámozzák, így mindig a megfelelő célcsoporthoz jut el.kutyulva.gif

Hiszen, ha valaki felkeres egy weboldalt, azt azért teszi, mert érdekli egy bizonyos téma. Tegyük fel, ha meglátogatunk egy kertészeti tippekkel foglalkozó honlapot, akkor valószínűleg találunk az oldalon néhány kertészeti webáruházat reklámozó hirdetést is. Így ha szükségünk van felszerelésre, akkor néhány kattintással meg is vásárolhatjuk azt. Az internet azonban másképpen is segít a cégeknek a népszerűségük növelésében és a termékeik, illetve szolgáltatásaik eladásában. Egyre népszerűbbek a különböző közösségi oldalak is. A cégek is elkészítik saját profiljaikat ezeken az oldalakon, így közvetlenül tarthatják a kapcsolatot a vásárlókkal. Néha egy-egy nyereményjátékot vagy akciót is hirdetnek, amellyel vásárlásra ösztönzik az embereket. Szintén az internetes reklámhoz tartoznak a PR cikkek is. Ezek a rövid, tömör írások egy-egy céget, terméket vagy szolgáltatást méltatnak. A PR cikkek lényege a figyelemfelkeltés. Ezért nem kell túl hosszúnak lennie, viszont mindenképpen lényegre törőnek és érdekesnek kell lennie, hogy az olvasót további információszerzésre ösztönözze. Ezért a PR cikkek megírásánál a frappáns címválasztásra igen nagy szükség van, hogy megragadja az olvasó tekintetét. Az internet elterjedése tehát igen nagy változásokat hozott, de nemcsak a kommunikáció és a reklám terén tapasztalhatunk változásokat, hanem a vásárlási szokásainkban is. Ma már a világhálón nemcsak a reklámokat nézegethetjük, hanem szinte bármit megvásárolhatunk pillanatok alatt.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pr-cikkek.blog.hu/api/trackback/id/tr978059338
süti beállítások módosítása