HTML

PR Cikkek

Összeszedjük a legjobb PR cikk oldalakat, ahol ingyenes cikk beküldési lehetőség van

Ingyenes pr cikk beküldési lehetőségek és seo tudástár

2015.10.30. 11:31 Yatour

A verseny szerepe az üzleti életben

Címkék: marketing internet pénzügyek

verseny_az_uzleti_eletben.jpgA versenynek az élet minden területén fontos szerepe van. Már az gyermekek is folyton versenyeznek egymással, az óvodától kezdve egészen felnőttkorukig, sőt, még azon is túl. Csupán a verseny típusa és a tétje változik. A versenynek az üzleti életben is óriási jelentősége van. Ez határozza meg a termékek árait, a minőségét és a mennyiségét is. A hasonló termékeket kínáló cégek versenyeznek egymással, hogy ki tud többet eladni abból a bizonyos termékből, ki tud több haszonra szert tenni. Sokan bármire hajlandóak azért, hogy övék legyen a dicsőség és a legnagyobb bevétel. Gyakran még az illegális módszerektől sem riadnak vissza, pedig rengeteg törvényes útja van annak, hogy egy ilyen üzleti versenyt meg lehessen nyerni tisztességesen. Ami a legfontosabb, hogy a céget és az adott terméket minél többen megismerjék. Ugyanis, ha nem tudnak róla az emberek, akkor nyílván nem is fogják célirányosan keresni a boltok polcain, csak véletlenül akadhatnak rá és akkor sem biztos, hogy azt választják, hanem az ismertebb darabot. Ezért fontos minél több potenciális vásárlóhoz eljuttatni az üzenetet, hogy létezik a termék. Nem árt felhívni a figyelmet az előnyeire sem. Erre rengeteg módszer létezik, amelyekről már volt szó a korábbi bejegyzésekben. Ilyenek a televíziós, rádiós és internetes reklámok, az utak mellett, illetve az épületek falán elhelyezett óriásplakátok, újsághirdetések, szórólapok és egyéb marketingeszközök. Amiről még nem esett szó, az a rendezvényeken való szponzorálás és annak szerepe az üzleti életben. Biztos mindenki volt már olyan rendezvényen, ahol felsorolták, hogy kik, milyen cégek, szervezetek esetleg magánszemélyek támogatták az eseményt. Ennek is megvan a maga szerepe.izomautok.gif

A cégek nemcsak nagylelkűségből ajánlanak fel kisebb-nagyobb pénzösszeget, egyéb javakat az események lebonyolításához. Persze az sem zárható ki teljes mértékben, hogy egy-egy nagyobb cég a profitja egy részét jótékonykodásra fordítja. De ez egy külön kategória, a jótékonysági akció. Azonban vannak olyan rendezvények, amelyek nem jótékonysági események, mégis több cég is felajánlja szolgáltatásait vagy egy bizonyos összeget. Ezt azonban reklám fejében teszi. A rendezvény során ugyanis többször is elhangzik a cég neve, mint támogatója a rendezvénynek. Ez egyrészt jó fényt vet a cégre, másrészről megismerkednek a résztvevők a névvel. Ugyanakkor a rendezvény helyszínén a cég logója, bannerje is helyet kap, így az is beleivódik a köztudatba. Ezzel olyan emberekhez is eljuthat az információ, akik más úton nem szerezhetnek tudomást az adott vállalkozásról.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pr-cikkek.blog.hu/api/trackback/id/tr758059342
süti beállítások módosítása